Σιδηροδρομικός Σταθμός Πύργου
Το 1883 λειτούργησε η πρώτη σιδηροδρομική γραμμή στην Πελοπόννησο, ο Σιδηρόδρομος Πύργου-Κατακόλου (ΣΠΚ). Το 1890 έφτασε στην πόλη και η γραμμή των ΣΠΑΠ, για την οποία κατασκευάστηκε ο σημερινός σταθμός, συνδέοντας τον Πύργο με την υπόλοιπη Πελοπόννησο.
Σιδηροδρομικός Σταθμός Κορίνθου
Το 1884 ολοκληρώθηκε το τμήμα Πειραιάς-Κόρινθος (μετρική γραμμή) και η κατασκευή του σταθμού για λογαριασμό των ΣΠΑΠ. Αργότερα συνδέθηκε η πόλη με την Πάτρα και τον Πύργο, καθώς και με το Άργος, την Τρίπολη και την Καλαμάτα. Από το 2005 λειτουργεί νέος Σ.Σ. Κορίνθου που συνδέει την Αθήνα με το Κιάτο και το Αίγιο, με νέα Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων (ΣΓΥΤ) κανονικού εύρους.
Σιδηροδρομικός Σταθμός Αθήνας
Ο «Σταθμός Λαρίσσης» της Αθήνας δημιουργείται με την κατασκευή της γραμμής Πειραιώς-Δεμερλή-Συνόρων ή «Λαρισσαϊκός» το 1904, που συνδέει τον Πειραιά και την Αθήνα, με τη Λάρισα και τα τότε ελληνοτουρκικά σύνορα. Παράλληλα στην Αθήνα προϋπήρχε από το 1884 ο «Σταθμός Πελοποννήσου» των ΣΠΑΠ, που συνέδεε τον Πειραιά και την Αθήνα με την Πελοπόννησο έως το 2005. Σήμερα βρίσκεται σε εξέλιξη έργο ανακαίνισης και ανάπτυξης του κεντρικού, ενιαίου πλέον, σταθμού.
Σιδηροδρομικός Σταθμός Λειανοκλαδίου
Το Λειανοκλάδι βρίσκεται στη γραμμή του «Λαρισσαϊκού» σιδηροδρόμου μεταξύ δύο ορεινών τμημάτων, όπου κατασκευάστηκαν μερικά από τα σημαντικότερα τεχνικά έργα. Η γραμμή συνδέεται με τα γνωστότερα σαμποτάζ της περιόδου της κατοχής (ανατίναξη γέφυρας Γοργοποτάμου, Ασωπού, Παπαδιάς, σαμποτάζ Κούρνοβου κλπ.).
Σιδηροδρομικός Σταθμός Βόλου
Σταθμός Α’ Τάξης των Σιδηροδρόμων Θεσσαλίας, ίσως ο ωραιότερος σταθμός του δικτύου. Αποτέλεσε έδρα των Σ.Θ. και ήταν το μόνο σημείο του ελληνικού δικτύου που έχουν υπήρξαν ταυτόχρονα τρία διαφορετικά εύρη γραμμής: κανονική 1,435m (γραμμή Λάρισα-Βόλος), μετρική 1m (γραμμή Βόλος-Καλαμπάκα) και στενή, Decauville 0,6m (γραμμή Βόλος-Μηλιές).
Σιδηροδρομικός Σταθμός Λάρισας
Στην πόλη της Λάρισας υπήρχαν δύο σταθμοί: των Σιδηροδρόμων Θεσσαλίας (Βόλος-Λάρισα) και του «Λαρισσαϊκού» σιδηροδρόμου (Πειραιάς-Λάρισα-Παπαπούλι). Μετά το σεισμό του 1957 κατασκευάστηκε νέος ενιαίος, που εγκαινιάστηκε το 1962.
Σιδηροδρομικός Σταθμός Έδεσσας
Ένας από τους βασικούς σταθμούς του πρώην σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης-Μοναστηρίου (ΘΜ), σήμερα στον άξονα Θ-Φ (Θεσσαλονίκη-Φλώρινα).
Σιδηροδρομικός Σταθμός Θεσσαλονίκης
Ο Νέος Επιβατικός Σταθμός Θεσσαλονίκης (ΝΕΣΘ) ενοποίησε την επιβατική λειτουργία της πόλης που πριν εξυπηρετούνταν από δύο ξεχωριστούς σταθμούς, των Ανατολικών Σιδηροδρόμων και του Ενωτικού Θεσσαλονίκης-Κωνσταντινουπόλεως. Η κατασκευή του ξεκίνησε το 1937 και ολοκληρώθηκε το 1967, ενώ η λειτουργία του ξεκινά σταδιακά από το 1951.
Σιδηροδρομικός Σταθμός Ειδομένης
Αρχικά σταθμός των Ανατολικών Σιδηροδρόμων (Α.Σ.), σήμερα αποτελεί τον κυριότερο συνοριακό σταθμό για την εξυπηρέτηση διεθνών εμπορικών και επιβατικών αμαξοστοιχιών.
Σιδηροδρομικός Σταθμός Δράμας
Ένας από τους βασικούς σταθμούς του Ενωτικού σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης-Κωνσταντινουπόλεως (ΕΘΚ, 1896), σήμερα στον άξονα Θ-Α (Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη).
Σιδηροδρομικός Σταθμός Αλεξανδρούπολης
Ο σημερινός σταθμός Αλεξανδρούπολη-Λιμένας δημιουργήθηκε τη δεκαετία του 1950 για την ενοποίηση της επιβατικής λειτουργίας της πόλης, που μέχρι τότε εξυπηρετούνταν από δύο σταθμούς: τον Κεντρικό «Γαλλικό» σταθμό κατασκευής των Ανατολικών Σιδηροδρόμων (1874) για τη γραμμή Αλεξανδρούπολης-Ορμενίου και τον Σταθμό Πόλεως του Ενωτικού Θεσσαλονίκης-Κωνσταντινουπόλεως που συνέδεε την πόλη με τη Θεσσαλονίκη.
Διακοπτό-Καλάβρυτα
Το 1896 ολοκληρώθηκε η κατασκευή γραμμής 22χλμ από το Διακοπτό στα Καλάβρυτα μέσα από το φαράγγι του Βουραϊκού. Η εγκατάσταση οδόντωσης συστήματος Abt επέτρεψε στο τραίνο να «σκαρφαλώσει» στο Χελμό με κλίσεις που φτάνουν τα 145‰. Πρόκειται για το μοναδικό οδοντωτό σιδηρόδρομο της Ελλάδας και έναν από τους εντυπωσιακότερους του κόσμου.
Κατάκολο-Ολυμπία
Το τμήμα αυτό, μετρικού εύρους, συνδέει το λιμάνι του Κατακόλου με τον Πύργο και τον αρχαιολογικό χώρο της Ολυμπίας.
Τιθορέα-Λειανοκλάδι
Η ορεινή γραμμή Τιθορέα-Λειανοκλάδι του «Λαρισσαϊκού» σιδηροδρόμου λειτούργησε στο διάστημα 1904-1905 και έπαιξε πρωταγωνιστικό ρόλο στους δύο Παγκοσμίους Πολέμους. Συμπεριλαμβάνει μερικά από τα ιστορικότερα τεχνικά έργα του ελληνικού δικτύου, όπως οι γέφυρες της Παπαδιάς, του Ασωπού και του Γοργοποτάμου και η σήραγγα 2χλμ του Μπράλου.
Λεχώνια-Μηλιές
Το «Τραινάκι του Πηλίου», η γραμμή του «Μουτζούρη», αποτέλεσε τμήμα των Σιδηροδρόμων Θεσσαλίας. Με επικεφαλής τον Ιταλό μηχανικό Εβαρίστο ντε Κίρικο εγκαινιάστηκε το 1895 για να ενώσει το Βόλο με τις Μηλιές μέσα από μία ορεινή διαδρομή με αξιόλογα τεχνικά έργα, όπως η «γέφυρα του ντε Κίρικο».
Σιδηροδρομικός Σταθμός Ναυπλίου
Σταθμός των ΣΠΑΠ. Kατασκευάστηκε το 1885 στα πλαίσια της σύμβασης του 1882 για την κατασκευή σιδηροδρομικής γραμμής μεταξύ Πειραιά-Πατρών, Κορίνθου-Ναυπλίου και Άργους-Μύλων. Η γραμμή του Ναυπλίου παραδόθηκε στην εκμετάλλευση το 1886. Αρχές δεκαετίας 1990 δημιουργήθηκε ο νέος σταθμός της πόλης κοντά στο λιμάνι. Μπήκε σε αναστολή λειτουργίας το 2011 μαζί με τη σιδηροδρομική γραμμή Κορίνθου-Άργους-Ναυπλίου και πρόκειται να επαναλειτουργήσει το 2022.
Σιδηροδρομικός Σταθμός Πάτρας
Στην περιοχή Αγ. Διονυσίουτης Πάτραςήταν ο τερματικός σταθμός του τμήματος Πειραιώς-Αθηνών-Πατρών (μίας από τις πρώτες σιδηροδρομικές γραμμές των Σιδηροδρόμων Πειραιώς-Αθηνών-Πελοποννήσου, ΣΠΑΠ) που ολοκληρώθηκε το 1887.Την ίδια περίοδο κατασκευάζεται και ο σταθμός του Αγίου Ανδρέα από όπου ξεκινά νέα γραμμή που θα ενώσει την πόλη με τον Πύργο το 1890. Το 1892 κατασκευάζεται ενωτική γραμμή μεταξύ των δύο σταθμών, ενώ από το 1954 λειτουργεί πλήρης κεντρικός επιβατικός σταθμός, δίπλα στο παλαιό λιμάνι της πόλης. Από το 2010 λειτουργεί ως σταθμός τουΠροαστιακού της Πάτραςπου σήμερα συνδέει την πόλη με την Κ. Αχαΐα και το Ρίο.
Σιδηροδρομικός Σταθμός Καλαμάτας
Ο σταθμός της Καλαμάτας κατασκευάστηκε το 1892 για την εκμετάλλευσή της γραμμής Μύλοι – Καλαμάτα (Μ-Κ) από την Εταιρεία Μεσημβρινών Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΕΜΣΕ), την οποία τελικά ανέλαβαν οι ΣΠΑΠ. Είχε δύο σταθμούς (πόλεως και παραλίας) και ανεξάρτητο μηχανοστάσιο. Η λειτουργία του ανεστάλη μαζί με λειτουργία της γραμμής το 2011. Ο σταθμός της Παραλίας σήμερα είναι σιδηροδρομικό πάρκο.
Σιδηροδρομικός Σταθμός Τρίπολης
Ο σταθμός της Τρίπολης της γραμμής Μύλοι – Καλαμάτα(ΣΜΚ) κατασκευάστηκε για λογαριασμό της Εταιρείας Μεσημβρινών Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΕΜΣΕ).Την εκμετάλλευσή της τελικά ανέλαβε η εταιρεία τωνΣΠΑΠ και η γραμμή άρχισε να παραδίδεται το 1892, οπότε εγκαινιάζεται και ο σταθμός. Κατατάχθηκε μεταξύ των κεντρικών σταθμών της Πελοποννήσου και έδωσε μεγάλη ώθηση στο εμπόριο, έγινε δε σταθμός για όλο το νότιο άξονα της χώρας. Το συγκρότημά του περιελάμβανε, μεταξύ άλλων, αποθήκη εμπορευμάτων,μηχανοστάσιο, περιστροφική πλάκα, τρίγωνο αναστροφής κ.ά.
Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών
Ο σταθμός του Αεροδρομίου κατασκευάστηκε το 2004 για να συνδέσει το νέο αερολιμένα Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος» με τον Πειραιά, Αθήνα και την υπόλοιπη Αττική. Εξυπηρετείται τόσο από τα προαστιακά δρομολόγια, όσο και από τη Γραμμή 3 του μετρό.
Σιδηροδρομικός Σταθμός Πειραιά
Ο Πειραιάς είναι η πρώτη περιοχή στην ελληνική επικράτεια που αποκτά σιδηρόδρομο, τον ΣΑΠ, πρόδρομο του σημερινού «Ηλεκτρικού» το 1869. Δώδεκα χρόνια αργότερα θα αποτελέσει και την αφετηρία των Σιδηροδρόμων Πειραιώς-Αθηνών-Πελοποννήσου (ΣΠΑΠ) σε νέο –παρακείμενο- σταθμό.Το 1903 θα κατασκευαστεί ένας επιπλέον σταθμός στην περιοχή του Αγίου Διονυσίου, αυτή τη φορά για τον Σιδηρόδρομο Πειραιώς-Δεμερλή-Συνόρων (ΣΠΔΣ) ή «Λαρισαϊκό». Ο σιδηροδρομικός σταθμός των ΣΠΑΠ (μετά ΣΕΚ-ΔΠΠκαι ΟΣΕ)που εξυπηρετούσε τη συγκοινωνία μεταξύ Πειραιά και Πελοποννήσου θα κλείσει το 2005. Εν συνεχεία, η γραμμή αυτή από μετρικού εύρους θα μετατραπείσε κανονικού και ο σταθμός θα ανακατασκευαστεί. Μετά την κατάργηση του σταθμού του Αγ. Διονυσίου, αποτελεί τον μοναδικό σταθμό του ΟΣΕ στον Πειραιά, ως αφετηρία του Προαστιακού.
Σιδηροδρομικός Σταθμός Ασπροπύργου
Ο σιδηροδρομικός σταθμός Ασπροπύργου στις παρυφές του Θριάσιου Πεδίου αποτελεί το κυριότερο σιδηροδρομικό εμπορευματικό κέντρο του ΟΣΕ και τέρμιναλ εμπορευματοκιβωτίων της Αττικής. Τέθηκε σε λειτουργία από το 2006 και βρίσκεται επί της σιδηροδρομικής γραμμής Αεροδρομίου – Κιάτου.Ο παλαιός σταθμός επί της μετρικής γραμμής Πειραιά – Πάτρας των πρώην ΣΠΑΠ βρίσκεται νότια του σημερινού σταθμού, εντός της πόλης του Ασπροπύργου.
Σιδηροδρομικός Σταθμός Αιγίου
Σταθμός των ΣΠΑΠ, μέρος της πρώτης γραμμής (Πειραιάς-Αθήνα-Πάτρα, ΠΑΠ) που εγκαινιάστηκε το 1887 στο παραθαλάσσιο μέτωπο της πόλης. Το 2010 καταργείται το τμήμα Διακοπτό - Άγ. Βασίλειος, ενώ το 2020 εγκαινιάζεται τμήμα Κιάτο-Αίγιο της νέας Σιδηροδρομικής Γραμμής Υψηλών Ταχυτήτων (ΣΓΥΤ) που θα επανενώσει την Αθήνα με την Πάτρα και περιλαμβάνει νέο σταθμό στο νοτιοανατολικό άκρο της πόλης.
Σιδηροδρομικός Σταθμός Οινόης
Σταθμός Β’ Τάξης της γραμμής του «Λαρισαϊκού» σιδηροδρόμου. Ο σταθμός άρχισε να λειτουργεί το 1904. Βρίσκεται στη γραμμή Πειραιάς – Πλατύ του άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη και είναι η αφετηρία της μίας από τις δύο διακλαδώσεις της: Οινόη – Χαλκίδα.
Σιδηροδρομικός Σταθμός Κατερίνης
Ο σταθμός της «Κατερίνας», όπως λεγόταν παλαιότερα, άνοιξε το 1916, όταν ολοκληρώθηκε ο ενωτικός κλάδος Παπαπούλι -Πλατύ που ένωσε τον Σιδηρόδρομο Πειραιώς-Δεμερλή-Συνόρων (ΣΠΔΣ) ή «Λαρισαϊκό» με το δίκτυο της Μακεδονίας-Θράκης. Στο σταθμό αυτό λειτούργησε από το 1939 και για περίπου 65 χρόνια το Εργοστάσιο Εμποτισμού Στρωτήρων των ΣΕΚ.
Πλατύ
Το Πλατύ απετέλεσε το σημείο της ένωσης του «Λαρισαϊκού» Σιδηρόδρομου με το δίκτυο της Μακεδονίας - Θράκης, με την κατασκευή του ενωτικού κλάδου Παπαπούλι - Πλατύ το 1916. Ο σταθμός είχε κατασκευαστεί 25 χρόνια νωρίτερα για τον σιδηρόδρομο Θεσσαλονίκης - Μοναστηρίου.
Παλαιοφάρσαλος
Ο σταθμός του Παλαιοφάρσαλου (Δεμερλή) δημιουργείται το 1908 και ήταν το σημείο που η γραμμή μετρικού εύρους των Σιδηροδρόμων Θεσσαλίας (ΣΘ) συναντούσε τη γραμμή κανονικού εύρους του Σιδηροδρόμου Πειραιώς-Δεμερλή-Συνόρων (ΣΠΔΣ) ή «Λαρισαϊκού». Σήμερα είναι ένας από τους σταθμούς στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη και αφετηρία της γραμμής Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα.
Σιδηροδρομικός Σταθμός Καλαμπάκας
Η Καλαμπάκα ήταν ο τερματικός σταθμός της γραμμής μετρικού εύρους των Σιδηροδρόμων Θεσσαλίας (ΣΘ) με αφετηρία το Βόλο. Ο σταθμόςτης Καλαμπάκας άνοιξε το 1886.Το τμήμα της γραμμής Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα ανακαινίστηκε με γραμμή κανονικού εύρους και βελτιώσεις της χάραξης το 1998.
Σιδηροδρομικός Σταθμός Λαμίας
Το 1892 η αγγλική εταιρεία Eckersley, Godfrey & Liddelow (EG&L) αναλαμβάνει την κατασκευή της γραμμής του Σιδηροδρόμου Πειραιώς-Δεμερλή-Συνόρων (ΣΠΔΣ) ή «Λαρισαϊκού». Οι εργασίες ξεκινούν από τη γραμμή που αργότερα θα αποτελέσει τη διακλάδωση Λειανοκλάδι-Στυλίδα του ΠΔΣ (στις αρχές του 1893 έχει ολοκληρωθεί το τμήμα Αγία Μαρίνα – Λαμία – Μπεκή (σημερινός Σταυρός). Με την ολοκλήρωση της γραμμής από την Batignolles το 1906 και την έναρξη της εκμετάλλευσης του τμήματος αυτού, αρχίζει να λειτουργεί και ο σταθμός της Λαμίας.
Σιδηροδρομικός Σταθμός Χαλκίδας
Σταθμός Α’ Τάξης του Σιδηροδρόμου Πειραιώς-Δεμερλή-Συνόρων (ΣΠΔΣ) ή «Λαρισαϊκού» και τερματικός της διακλάδωσης Οινόη-Χαλκίδα (η μία από τις δύο διακλαδώσεις που είχε η γραμμή αυτή). Η κατασκευή του ξεκίνησε μετά την ίδρυση της Εταιρείας Ελληνικών Σιδηροδρόμων (ΕΕΣ) που είχε την εκμετάλλευση του Σιδηροδρόμου ΠΔΣ και εγκαινιάστηκε το 1904. Το 2006 ξεκίνησε η ανακατασκευή του σταθμού, στα πλαίσια του εκσυγχρονισμού του προαστιακού δικτύου της Αθήνας.
Σιδηροδρομικός Σταθμός Φλώρινας
Η πόλη της Φλώρινας αρχικά εξυπηρετούνταν σιδηροδρομικά από τον σημερινό σταθμό Μεσονησίου, του σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης-Μοναστηρίου(SM) που έφερε μάλιστα και την ονομασία της Φλώρινας. Οι ΣΕΚ το 1930 κατασκεύασαν νέα γραμμή (διακλάδωση) από το Μεσονήσι έως την πόλη της Φλώρινας.
Σιδηροδρομικός Σταθμός Αμυνταίου
Βρίσκεται στη γραμμή του πρώην Σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης - Μοναστηρίου (SM) και σημερινή γραμμή Θεσσαλονίκη – Φλώρινα. Είναι, επίσης, η αρχή της γραμμής Αμύνταιο - Κοζάνη που κατασκεύασε η Διεύθυνση Νέων Έργων των ΣΕΚ το 1955.
Σιδηροδρομικός Σταθμός Κοζάνης
Ήδη από τη δεκαετία του 1920 είχε προχωρήσει η κατασκευή γραμμής κανονικού εύρους που θα ένωνε την Καλαμπάκα με την Κοζάνη και τη Βέροια, η οποία όμως δεν ολοκληρώθηκε ποτέ. Τελικά, το 1955, η Διεύθυνση Νέων Έργων των ΣΕΚ ολοκλήρωσε την κατασκευή της γραμμής Αμύνταιο-Κοζάνη,καθοριστικής σημασίας για τη βιομηχανία της περιοχής. Ο σταθμός της Κοζάνης εγκαινιάστηκε την ίδια χρονιά. Η γραμμή Αμύνταιο - Κοζάνη αποτελεί κλάδο της σημερινής γραμμής Θεσσαλονίκη - Φλώρινα. Η λειτουργία της ανεστάλη το 2010.
Σιδηροδρομικός Σταθμός Βέροιας
O σταθμός της Βέροιαςήταν ένας από τους δεκαπέντε σταθμούς της γραμμής Θεσσαλονίκη-Μοναστήρι (σημερινή Μπίτολα). Η κατασκευή της ολοκληρώθηκε το 1894 από την γαλλική εταιρεία Société du Chemin de fer ottoman Salonique - Monastir (SM). Toκτίριο του σταθμού απέχει τρία χιλιόμετρα από το κέντρο της πόλης και σώζεται στην αρχική του μορφή.
Σιδηροδρομικός σταθμός Πολυκάστρου
Ο σταθμός του Πολυκάστρου απoτέλεσε κομβικό σημείο της γραμμής Θεσσαλονίκη - Γευγελή των Ανατολικών Σιδηροδρόμων / Chemin de fer Orientaux (CO) (1873), καθώς εκεί, από το 1896 κατέληγε η γραμμή του Ενωτικού Σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης-Κωνσταντινουπόλεως / Jonction Salonique - Constantinople (JSC) πριν την κατασκευή του τμήματος Θεσσαλονίκη-Καλίνδρια. Σήμερα ανήκει στη γραμμή Θεσσαλονίκης-Ειδομένης (Θ-Ε).
Σιδηροδρομικός Σταθμός Σερρών
Σταθμός της γραμμής Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη (Θ-Α) και αρχικά του Ενωτικού Σιδηρόδρομου Θεσσαλονίκης-Κωνσταντινουπόλεως (JSC) που εγκαινιάστηκε το 1896.
Σιδηροδρομικός Σταθμός Ξάνθης
Σταθμός της γραμμής του Ενωτικού Σιδηρόδρομου Θεσσαλονίκης-Κωνσταντινουπόλεως / JonctionSalonique-Constantinople (JSC).
Σιδηροδρομικός Σταθμός Κομοτηνής
Σταθμός της γραμμής του Ενωτικού Σιδηρόδρομου Θεσσαλονίκης-Κωνσταντινουπόλεως / JonctionSalonique-Constantinople (JSC).
Φέρες
Οι Φέρες ήταν το ανατολικό άκρο της γραμμής του Ενωτικού Σιδηροδρόμου Θεσσαλονίκης – Κωνσταντινουπόλεως / Jonction Salonique - Constantinople (JSC), όπου ήταν και η ένωσή του με τη γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σβίλενγκραντ της Εταιρείας των Ανατολικών Σιδηροδρόμων / Chemin de fer Orientaux (CO). Για το λόγο αυτό αρχικά υπήρχαν δύο σταθμοί, ένας για την κάθε εταιρεία.
Πύθιο
Ο σταθμός του Πυθίου κατασκευάστηκε από τους Ανατολικούς Σιδηροδρόμους / Chemindefer Orientaux (CO) για τη γραμμή Αλεξανδρούπολη - Σβίλενγκραντ (1873). Σήμερα αποτελεί σταθμό της γραμμής Αλεξανδρούπολης - Ορμενίου (Α-Ο) και συνοριακό σταθμό με την Τουρκία.
Σταθμοί
  • Πύργος
  • Κόρινθος
  • Αθήνα
  • Λειανοκλάδι
  • Βόλος
  • Λάρισα
  • Έδεσσα
  • Θεσσαλονίκη
  • Ειδομένη
  • Δράμα
  • Αλεξανδρούπολη
  • Καλάβρυτα
  • Ολυμπία
  • Τιθορέα
  • Μηλιές
  • Ναύπλιο
  • Πάτρα
  • Καλαμάτα
  • Τρίπολη
  • Αεροδρόμιο
  • Πειραιάς
  • Ασπρόπυργος
  • Αίγιο
  • Οινόη
  • Κατερίνη
  • Πλατύ
  • Παλαιοφάρσαλος
  • Καλαμπάκα
  • Λαμία
  • Χαλκίδα
  • Φλώρινα
  • Αμύνταιο
  • Κοζάνη
  • Βέροια
  • Πολύκαστρο
  • Σέρρες
  • Ξάνθη
  • Κομοτηνή
  • Φέρες
  • Πύθιο
Ενεργό δίκτυο
Τουριστικές διαδρομές
Ανενεργό δίκτυο
Βασικοί σταθμοί
Ενεργό δίκτυο
Τουριστικές διαδρομές
Ανενεργό δίκτυο
Βασικοί σταθμοί